"Leading Hotels of the World" für unter 14€

Dieses Thema im Forum "Top Deals" wurde erstellt von TorstenMUC, 4. September 2008.

1. Guest

Guest Guest

Ist hier zufällig jemand von einem Reisebüro - der Peruaner eventl.? Man müsste an eine andere email Adresse oder Fax Nummer dies senden als die normale Kundenservice Nummer, das heißt dann sonst Ablage "Papierkorb" und ist die Tinte u. das Papier nicht wert, auf welchem man die Beschwerde verfasst.

2. nicknick

nicknick Bronze Member

Danke ist raus

3. epericolososporgersi

epericolososporgersi Platinum Member

So, gleich ist Halbzeit.

Eine kurze Stärkung.

Und dann gilt:

don’t get discouraged

Außerdem nicht vergessen:

The Leading Hotels of the World understands the finer points of hospitality and luxury. Indulge yourself in a lifestyle of luxury at one of our 5 star hotels and the unparalleled comfort they offer. The Leading Hotels of the World's featured hotels cater to the discriminating few, where first class service is a norm rather than an exception. The Leading Hotels of the World features small luxury hotels, resort hotels as well as world-renowned stately hotels offering all the possibilities for family getaways, romantic escapades and business meetings. Whether you need accommodation for business or pleasure, The Leading Hotels of the World will have the perfect solution for you. Online hotel reservations have never been easier.

© 2008 The Leading Hotels of the World
    web2

4. mayflower18

mayflower18 Lotse

hab auch gamailt :evil:

5. hlewen

hlewen Gold Member

6. Flyer05

Flyer05 Platinum Member

7. Theobald

Theobald Bronze Member

Beschwerden am besten nur per Fax oder noch besser per Telefon, mehrmals täglich für die nächsten 3 Wochen. Eine Email kann man zu einfach löschen, ggf. sogar automatisch sofern "19.28" in dem Text vorkommt. Aber wenn deren Telefonhotline aufgrund der Beschwerden nicht mehr für reguläre Buchungen erreichbar ist, dürfte denen das nicht gefallen...

8. Ventus2

Ventus2 Gold Member

Und zwar am besten jede stunde aufs neue, damit deren System auch noch die nächsten Tage nicht funktioniert!

Hab schon überlegt eine zu schreiben:
    Sehr geehrte...
    bla bla
    ich wollte heute eines Ihrer Hotels in ... buchen, leider ging Ihre webseite nicht. Schade nun musste ich leider eine andere Hotelkette wählen. Unter Leading Hotels erwarte ich auch ein funktionierendes Buchungssystem....bla bla

9. Guest

Guest Guest

Noch immer nicht abgehakt? Das wird nix! :?

10. denis-ulm

denis-ulm Lotse

auch meine Email ist raus.
    Hab auch geschrieben, dass ich hoffe, dass meine Antwort nicht nur aus Textbausteinen formuliert wird, sondern persönlich geschrieben wird. Habs an die *.com Adresse auf englisch geschickt.

Abgehakt ist die Aktion für mich, aber vielleicht lässt sich ja durch die Email doch noch was rausholen. Die Hotels selbst sind ja gut; nur der Verein dahinter taugt nichts.

11. bart

bart Bronze Member

Mail ist raus wer LHW Frankfurt nerven will hier mal die nummer 069-13885100 Fax ist die 140 die Frau ist vom Sales Office :) am 07.10.08 ist Showcase in Frankfurt in der Villa Kennedy da bekommen die das passende von mir erzählt!!!

12. Guest

Guest Guest

Hallo zusammen,

ich habe gerade jemanden aus Frankfurt von LHW an der Strippe gehabt. Es gab Entschuldigungen und den Hinweis, es weiter zu versuchen. Einen Überblick darüber, ob jemand erfolgreich buchen konnte, habe man nur in New York.
    Man habe zusätzliche Server bereitgestellt, konnte aber im Vorfeld nicht testen, was passiert, wenn Tausende auf die Seite zugreifen.

Viel Erfolg an diejenigen, die es immer noch versuchen.

fnkl

13. mayflower18

mayflower18 Lotse

Thank you for contacting The Leading Hotels of the World.

The USD 19.28 Sale - taking place exclusively at http://www.lhw.com/1928 - starts at 12PM GMT October 1, 2008 and is lasting for 80 minutes. For complete details on this offer and how to book this web-only initiative, dial 800 643 8881 in the USA & Canada, or 407 681 6134 from all other origins.

Having difficulty accessing http://www.lhw.com/1928? We are experiencing an overwhelming amount of traffic, so please be patient, don't be discouraged and try again momentarily.

THIS EMAIL HAS BEEN AUTOMATICALLY GENERATED. PLEASE DO NOT REPLY, AS WE WILL NOT BE ABLE TO RESPOND.
    ------
    habe gerade als antwort von denen bekommen.... es ist schon hammer, wie die sich stellen :shock:

14. epericolososporgersi

epericolososporgersi Platinum Member

Wenn schon der Server nicht erreichbar ist, dann darf DAS nicht passieren. :roll:

15. DanielaDK

DanielaDK Silver Member

16. Danny2908

Danny2908 Bronze Member

Nun kam bei mir die Fehlermeldung

If you are visting the site in response to the 80th Anniversary 1928 sale, more information is available by dialing 1-800-643-8881 within the USA & Canada. Elsewhere please use 1-407-681-6134.

Sales will commence at 12 noon GMT (8AM EDT/NYC) on October 1st 2008.
    Your request cannot be processed at this time
    Return to previous

To contact our reservation center, please call 1-800-745-8883 toll free in the USA or Canada.
    For all other regions, please click here.

17. Flyer05

Flyer05 Platinum Member

anrufen!!!

18. Taenzer

Taenzer Bronze Member

Thank you for contacting Customer Support at The Leading Hotels of the World.

If you would like additional information about our upcoming 80th Anniversary Sales Event please dial 1 800 643 8881 USA and Canada elsewhere dial 1 407 681 6134.

Our hours of operation are Monday - Friday from 8:00 AM to 6:00 PM Eastern Standard time, excluding holidays. We will reply to your email within 48 business hours.

Please note that cancellations cannot be accepted via email. To cancel a reservation made through the website please access http://www.lhw.com/myreservations <http://www.lhw.com/myreservations>
    alternatively call your local reservations office. For a list of offices click or copy/paste link on web browser http://www.lhw.com/contactus.aspx#worldcenters
    <http://www.lhw.com/contactus.aspx#worldcenters> .

For urgent matters please contact the hotel directly.
    Thank you for contacting The Leading Hotels of the World.

The USD 19.28 Sale - taking place exclusively at http://www.lhw.com/1928 - starts at 12PM GMT October 1, 2008 and is lasting for 80 minutes. For complete details on this offer and how to book this web-only initiative, dial 800 643 8881 in the USA & Canada, or 407 681 6134 from all other origins.

Having difficulty accessing http://www.lhw.com/1928? We are experiencing an overwhelming amount of traffic, so please be patient, don't be discouraged and try again momentarily.

THIS EMAIL HAS BEEN AUTOMATICALLY GENERATED. PLEASE DO NOT REPLY, AS WE WILL NOT BE ABLE TO RESPOND.

19. lach mal

lach mal Einsteiger

habe ich, siehe oben

20. turbinenritt

turbinenritt Bronze Member

Ich hab mich mal für die Roadshow am 07.10.2008 angemeldet:

Beginn: 18:00 Uhr
    Tel: 069-13885100

Nettes Forumstreffen könnte das werden..... :mrgreen:

Diese Seite empfehlen