Problemen

Dieses Thema im Forum "Alle Alles" wurde erstellt von MarkBruhns, 2. September 2024.

  1. MarkBruhns

    MarkBruhns Co-Pilot

    Beiträge:
    41
    Likes:
    0
    Hallo allemaal. Ik hoop echt op jullie steun en advies. Mijn zus heeft al een tijdje een relatie met haar man, maar ze hebben problemen omdat hij last heeft van potentieproblemen. Dit heeft een grote impact op hun relatie. Hij is erg in zichzelf gekeerd geworden en vermijdt intimiteit, wat mijn zus veel verdriet doet. Ze probeert begripvol te zijn en hem te steunen, maar het is ook voor haar erg zwaar. Ze weet niet goed hoe ze er met hem over moet praten zonder hem te kwetsen, en ze twijfelt of hij bereid is om hulp te zoeken bij een arts. Heeft iemand van jullie iets soortgelijks meegemaakt? Hoe hebben jullie hiermee omgegaan? Alvast bedankt voor jullie adviezen.
     
  2. TillFindemann

    TillFindemann Lotse

    Beiträge:
    14
    Likes:
    0
    Luister, waarom maak je je druk? Waarom bemoei je je met andermans relatie? Hebben ze je daarom gevraagd? Het is niet echt netjes om overal je neus in te steken. Maar als ze het je echt gevraagd hebben, dan helpt Vidalista 60mg Kopen meestal wel. Vergeet echter niet te zeggen dat een doktersconsult vooraf belangrijk is. De doseringen worden namelijk individueel berekend, afhankelijk van de specifieke situatie van elke patiënt. Ik ben weliswaar geen arts, maar zelfs ik weet zulke basisdingen.
     

Diese Seite empfehlen