THAI’s 50th Anniversary and 25% More Miles

Dieses Thema im Forum "Thai Airways" wurde erstellt von Hon_Circle, 27. Februar 2010.

  1. Hon_Circle

    Hon_Circle Silver Member

    Beiträge:
    451
    Likes:
    5
    Throughout the entire month of May 2010 earn 25% more miles on all international THAI operated flights and in all classes of service.

    Class of Service

    Total Earned Miles
    Royal First Class

    175%
    Royal Silk Class

    150%
    Premium Economy Class

    135%
    Economy Class

    125%

    To be eligible for bonus miles you must register online at http://www.thaiairways.com/rop Log onto your account using your membership number and PIN and click on the registration icon.

    Registration is from April 1 - 28 only, and once completed you’ll earn bonus miles on each qualifying flight during May. Flights must be operated by THAI, with departures during May 1 - 31, 2010, and bonus miles are earned on all paid fares, excluding those in booking classes G, V and W.

    Be sure to register before the promotion starts on May 1 and boost your account with 25% more miles each time you fly in celebration of THAI’s 50th Anniversary.

    Terms and Conditions: Bonus miles are earned on THAI operated international flights only and are subject to eligible booking classes. Online registration is required between April 1 - 28, 2010 to earn bonus miles.
     
  2. eastgirl

    eastgirl Gold Member

    Beiträge:
    517
    Likes:
    0
    Wahnsinn jetzt gibt es bei TG echt 175% Meilen in F und immerhin 150% Meilen in C, man merkt das TG anlässlich der Feierlichkeiten die Korken knallen lässt.

    Wer will da noch die üblichen 300% in F oder 200% in C bei M&M und vielen anderen Airlines sammeln.

    Als grosser Fan von ROP muss ich doch sagen das die Meilenwerte die man in den Premiumklassen sammeln kann gewöhnlich lächerlich sind, und selbst mit dieser Promotion nicht attraktiv sind.
     
  3. anwe

    anwe Silver Member

    Beiträge:
    290
    Likes:
    0
    Schau Dir mal die domestic Preise im Moment an, dann wird es lächerlich. :cry:
     
  4. eastgirl

    eastgirl Gold Member

    Beiträge:
    517
    Likes:
    0
    Hab ich was verpasst? Das ist doch billig wie immer. Aber auch dort gibt es mit M&M in C mehr Meilen als bei ROP mit dem 25% Bonus :lol:
     
  5. somkiat

    somkiat Diamond Member

    Beiträge:
    3.994
    Likes:
    0
    Deine Frage wäre berechtigt wenn die 300 % - Meilen bei sonstwem auch eine entsprechend höhere Eintauschwertigkeit hätten . Ist dem so ?
     
  6. eastgirl

    eastgirl Gold Member

    Beiträge:
    517
    Likes:
    0
    Da müsste sich Herr Somkiat durch die entsprechenden Regeln bei ROP und M&M lesen. Mir persönlich ist es wurscht, weil ich grösseren Spaß am bezahlen von Flugtickets habe.
     

Diese Seite empfehlen