NEWS US Airways

Dieses Thema im Forum "US Airways" wurde erstellt von Guest, 7. August 2007.

  1. Guest

    Guest Guest

    Auch bei US gibt es enhancements. Hier mal der Link zur US Airways Seite...klick

    Also, alles wird besser!?! :shock:
     
  2. Guest

    Guest Guest

    Unglaublich, wer hätte das gedacht :shock:
    Aber mit PTV wird's in der 767 offenbar wieder nix :?
     
  3. Guest

    Guest Guest

    Ui, sie PLANEN jetzt also den Einbau von C-Sitzen, die man FAST flach machen kann.

    Das ist schon toll, in 2-3 Jahren haben sie dann vielleicht tatsächlich den Stand erreicht, den andere 15 Jahren früher hatten.
     
  4. flyingcarpenter

    flyingcarpenter Co-Pilot

    Beiträge:
    38
    Likes:
    0
    Re:

    Auch andere sind ganz weit hinterher, denke da nur an LH Economy !!!!! Da kann man sich nur kostenlos besaufen, wenn denn die Saftschupsen mitmachen , aber mit PTV is nix !
     
  5. Guest

    Guest Guest

    Kommt doch jetzt auch :D !
     
  6. Guest

    Guest Guest

    Re: Re:

    Lieber Alk und Beinfreiheit als PTV mit Boxen unterm Vordersitz.

    Aber vielleicht sollte ich ja auch mal wieder LH Y fliegen. EInfahc nur, um rausfinden, wie es so ist. Würde ja auf jeden Fall Notausgang bekommen... *grübl*...hmmm...
    Oder doch lieber nicht. Nee.
    OK, ich glaub, der Anfall ist vorbei. *erleichtertguck*
     
  7. dfw-sen

    dfw-sen Diamond Member

    Beiträge:
    6.667
    Likes:
    24
    Da ich grundsaetzlich alle US Airlines meide, sofern es eine Alternative gibt, ist mir diese "Modernisierung" wurscht. Und wenn ich richtig lese, bleibt die Airbus Flotte unveraendert. Die war schon vor 3 jahren (als ich das letzte mal mit US geflogen bin) alt und und nicht mehr akzeptabel.........

    Gruss, S
     
  8. rombach01

    rombach01 Bronze Member

    Beiträge:
    188
    Likes:
    0
    Hallo, gibt ein paar neue Änderungen im Dividend Miles Programm von US. Hier der Auszug aus dem Newsletter, den ich gerade erhalten habe:

    Dividend Miles program changes
    As part of our continuing efforts to provide valuable benefits to our frequent flyers, US Airways is making a change to our Dividend Miles program. We're making these changes to offset record fuel prices and rising airline related expenses while maintaining the benefits you've come to expect. Beginning May 1, 2008, Dividend Miles will award the actual number of miles flown rather than a minimum number of miles flown for each segment. Also, members who redeem miles for award travel within 14-days of departure on usairways.com will be assessed a quick ticketing fee.

    Here's a summary of the policy changes:

    Accrual
    Tickets purchased on/after March 1, 2008 for travel on US Airways on/after May 1, 2008 will earn the actual number of miles flown and will no longer earn a minimum of 500 miles per segment.
    Tickets flown on partner airlines after May 1, 2008 will earn the actual number of miles flown.
    Tickets purchased prior to March 1, 2008 will continue to earn the 500 mile minimum for travel after May 1, 2008. Accrual on flight segments greater than 500 miles in length are not impacted by this change.

    Redemption
    Members redeeming miles for award travel online within 14-days of departure will be assessed a quick ticketing fee of $50 per ticket.
    A quick ticketing fee of $75 per award ticket will continue to apply for award tickets purchased from US Airways Reservations. Chairman's and Platinum Preferred members booking within 14-days (both online and by phone) are exempt from the fee.

    Dividend Miles members still get award travel for as low as 25,000 miles. And, we offer the most generous Preferred upgrade windows in the industry. Earn miles when you fly to any of our 230 destinations in the U.S., Canada, Europe, the Caribbean and Latin America. You can also earn and redeem miles to the nearly 900 destinations served by the Star Alliance.

    Thanks for continuing to fly with US.
     
  9. bogart

    bogart Silver Member

    Beiträge:
    402
    Likes:
    0
    Die spinnen wohl. Awardfluege, die 14 Tage vor Abflug noch verfuegbar sind, bedeuten ja wohl einen schlecht ausgelasteten Flieger. Die sollten froh und dankbar sein, dass sie jemand gefunden haben, der noch seine Meilen fuer diesen Flug verbraet.
    Was ist denn bitte schoen der Extraaufwand, wenn man online ein etix fuer Meilen bucht? Es ist doch voellig egal, ob 360 oder 10 Tage vor dem Flug. Oder haut da einer besonders schnell in die Tasten und bringt die email persoenlich vorbei.
    Das ist reinste Abzocke.
     
  10. Guest

    Guest Guest

    UA und andere erheben schon lange ähnliche Gebühren. Außer für 1Ks natürlich.
     
  11. rombach01

    rombach01 Bronze Member

    Beiträge:
    188
    Likes:
    0
    Kam gestern per Newsletter:

    Our new Choice Seats program
    Starting May 7, we'll introduce our new Choice Seats — select aisle and window seats in the first several rows of Coach. You'll have the option to purchase a Choice Seat assignment during Web Check-in (from 24 hours and up to 90 minutes prior to departure). That means aisle and window seats are likely to still be available even for last minute travelers. Dividend Miles Preferred members have the benefit of reserving a Choice Seat assignment free of charge.
    The price for Choice Seats varies by destination and length of flight. Choice Seats are available on all US Airways operated flights except the US Airways Shuttle and Colgan operated Saab 340 aircraft.
     

Diese Seite empfehlen